کارخانه سرب و روی سلامتی مردم زنجان را تهدید می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 353
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

علیمردانی:
کارخانه سرب و روی سلامتی مردم زنجان را تهدید می کند
زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت کارخانه سرب روی در 10 کیلومتری شهر زنجان بسیار مضر است و سلامتی مردم را تهدید می کند.

دکتر محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگارمهر، انتقال سرب و روی را دغدغه مردم و مسئولین استانی عنوان کرد و افزود: با انتقال این کارخانه به شرق زنجان و منطقه چپ چپ سلامتی مردم تضمین می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولین استانی برای انتقال این کارخانه قول می دهند ولی در عملیاتی کردن و سرعت کار خبری نیست و سرعت بسیار کم است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه نمایندگان مجلس سلامتی مردم است و در همه شرایط سلامتی مردم اولویت کار ها بوده است.

علیمردانی تاکید کرد: سلامتی مردم قابل جبران نیست ولی ضرر مادی و اقتصادی قابل جبران است ولی با سلامتی مردم نمی توان شوخی کرد.

وی افزود: باید مسئولین نسبت به انتقال این کارخانه اقدامات مقتضی را لحاظ کنند چرا که سرب روی سلامتی مردم را تهدید می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه یاد آورشد: باید سرب روی از حریم شهر دور شود و در این راستا مسئولین استانی و کشوری باید نسبت به این امر حساسیت داشته باشند.

علیمردانی گفت: صد درصد فکر نمایندگان مجلس سلامتی مردم و خدمت به آنها است و در این راستا بحث انتقال سرب روی در مجلس در مرحله اظهار نظر است. 




:: برچسب‌ها: کارخانه سرب و روی سلامتی مردم زنجان را تهدید می کند ,



مطالب مرتبط با این پست
.