نخبگان حوزه و دانشگاه برای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 120
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
نخبگان حوزه و دانشگاه برای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه نخبگان حوزه و دانشگاه برای تحقق آرمان‌های نظام سنگین است.

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد تاثیرگذار در روند انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که در عرصه‌های مختلف به نحو مطلوبی خدمات خود را به جامعه ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید علاوه بر علم‌آموزی به مسائل اخلاقی و دینی نیز توجه کنند، افزود: حوزویان نیز باید به علم و تعهد در کنار هم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ولایت را تکیه‌گاه اصلی نظام برشمرد و افزود: با اتکال به این تکیه‌گاه، پایه‌های نظام تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه مرجع اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، افزود: حوزه باید با الگو قرار دادن تکیه‌گاه نظام، برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهد.

علیمردانی علم را نشات گرفته از دین اسلام و قرآن عنوان کرد و افزود: باید برای برون‌رفت از مشکلات جامعه به حوزه و دانشگاه همزمان توجه شود.

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه در سایه توجه به اتحاد بیشتر محقق می‌شود، افزود: در عمل نیز باید راهکارهای جدی برای وحدت حوزه و دانشگاه در نظر گرفته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عملکرد 33 ساله نظام جمهوری اسلامی را نشان از اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف دانست و یادآور شد: با وحدت حوزه و دانشگاه مسیر فعالیت‌های جامعه هموار می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با حمایت‌های مردمی شکل گرفته و به روند مطلوب خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: ولایت‌محوری و حرکت در مسیر اسلام موجب پویایی نظام جمهوری اسلامی شده است.

وحدت حوزه و دانشگاه موجب کسب موفقیت‌های مختلف می‌شود

علیمردانی قشر تحصیلکرده جامعه را در تحقق برنامه‌های کشور تاثیرگذار دانست و گفت: در سایه توجه به قشر دانشجو و دانشگاهیان نتایج مطلوبی در حوزه‌های مختلف به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید وحدت حوزه و دانشگاه افزایش یابد، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، از ظرفیت‌های قشر آگاه و روشنفکر جامعه استفاده شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت هم‌افزایی حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: باید این دو قشر در کنارهم به نیازهای جامعه پاسخ دهند.

وی وظیفه نخبگان حوزوی و دانشگاهی را برای تحقق برنامه‌های کشور سنگین دانست و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های نخبگان دو حوزه بیشتر استفاده شود.

علیمردانی با بیان اینکه نخبگان دو حوزه باید به تکلیف خود در برابر توطئه‌های دشمنان عمل کنند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های نخبگان به منظور تحقق اهداف جامعه اسلامی بیشتر استفاده شود. 




:: برچسب‌ها: نخبگان حوزه و دانشگاه برای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنند ,



مطالب مرتبط با این پست
.