مجلس شوراي اسلامي از طرح هاي گردشگري سلامت استقبال مي كند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 109
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

مجلس شوراي اسلامي از طرح هاي گردشگري سلامت استقبال مي كند
عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت درارتباط با نقش مجلس شوراي اسلامي در جذب گردشگران سلامت گفت: با توجه به درآمدزايي گردشگري سلامت براي كشور قطعاً نمايندگان مجلس از طرح يا لايحه‌اي كه مسئولان وزارتخانه‌ مربوطه در اين راستا ارائه كنند،استقبال مي‌كنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي بيمارستان‌ فوق تخصصی رضوي، محسن عليمرداني در ارتباط با سومين كنفرانس‌ بين‌المللي گردشگري سلامت اظهار كرد: براي معرفي گردشگري اسلامي اولويت شناساندن مراكز گردشگري تفريحي و زيارتي كشور به ويژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: با توجه به اينكه يكي از افتخارات جمهوري اسلامي پيشرفت علم پزشكي است و متخصصان اين حوزه در ايران اسلامي بي‌نظير هستند و سبب ارتقاي جايگاه كشور شده‌اند.

عليمرداني خاطرنشان كرد: امكانات كشور از نظر عمل‌هاي جراحي پيشرفته بسيار مطلوب است و هزينه‌هاي خدمات درماني در ايران نسبت به ساير كشورها كمتر است كه با معرفي و تبليغات درست مي‌توانيم بيماران ساير كشورها را براي استفاده از اين خدمات به سوي ايران تشويق كنيم.

وي تاكيد كرد: ورود گردشگران سلامت نه‌ تنها در بخش خدمات درماني مي‌تواند سبب ارزآوري شود بلكه با تبليغات درست در بخش‌هاي فرهنگي و سياحتي كشور مي‌توانيم سبب رونق گردشگري كشور شويم.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: نظام جمهوري اسلامي ايران با برنامه‌ريزي مدون در جذب گردشگران سلامت علاوه بر ارزآوري سبب اشتغالزايي شود تا حرف نخست را براي جذب گردشگران سلامت در سطح منطقه بزنيم.

عليمرداني با اشاره به نقش بخش خصوصي در جذب گردشگران سلامت اظهار كرد: بخش خصوصي در جذب گردشگران سلامت نقش مهمي دارد و مي‌توان با استفاده از سرمايه آنها بيمارستان‌هاي خصوصي مجهز و مدرن احداث كرد و بيش از پيش حوزه پزشكي كشور را ارتقا داد.

وي گفت: ورود گردشگران سلامت نه‌ تنها در بخش خدمات درماني مي‌تواند سبب ارزآوري شود بلكه با تبليغات درست در بخش‌هاي فرهنگي و سياحتي كشور مي‌توانيم سبب رونق گردشگري كشور شويم.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با بيمارستان‌رضوي اظهار كرد: فعاليت‌هاي فرهنگي و سرمايه‌گذاري بسيار خوبي در بيمارستان‌رضوي انجام شده كه سبب جذب بيماران از سطح خاورميانه مي‌شود و اين نقطه قوتي براي ايران اسلامي است. 




:: برچسب‌ها: مجلس شوراي اسلامي از طرح هاي گردشگري سلامت استقبال مي كند ,



مطالب مرتبط با این پست
.