دانشجو محور مبارزه و مبدأ تحولات اساسی جامعه است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 94
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
دانشجو محور مبارزه و مبدأ تحولات اساسی جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: قشر دانشجو در کنار روحانیت همواره محور مبارزه بوده و نقش بی‌بدیلی در تحولات انقلاب اسلامی داشته است.
محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت:‌ جنبش دانشجویی همواره محور تحولات اساسی در جامعه بوده و نقش خود را در دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه قشر دانشجو از اساسی‌ترین و مؤثرترین قشر در روند پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود: این قشر همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور گسترده‌ای داشته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش قشر دانشجو در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این قشر به وظایف خود در قبال نظام جمهوری اسلامی به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه قشر دانشجو در کنار روحانیت همواره محور مبارزه بوده است، یادآور شد: دانشجو نقش بی‌بدیلی در تحولات انقلاب اسلامی داشته است.

علیمردانی با اشاره به اینکه این نیرو در کنار سایر نیروهای نظامی کشور محوری‌ترین نقش را ایفا کرده است، خاطرنشان کرد: دانشجو در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب تحول‌انگیز و تحول‌ساز بوده است.

وی با بیان اینکه قشر دانشجو همواره در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بوده است، افزود: بعد از دوران دفاع مقدس نیز این نیرو نقش ارزشمندی را در عرصه‌های مختلف جهاد سازندگی بازی کرده است.

استفاده از ظرفیت‌های نخبگان جامعه ضروری است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به ظرفیت‌های قشر دانشجو تأکید کرد و افزود: برای ایجاد تحولات عظیم در جامعه باید به نخبگان جامعه توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان آینده‌سازان کشور اسلامی هستند، تصریح کرد: رشد و شکوفایی جامعه نیازمند توجه جدی به نیروی جوان و تحصیل‌کرده جامعه است.

علیمردانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه توجه به نقش دانشجویان ادامه داد: مسئولان نظام نیز باید به مشکلات این قشر آگاه بوده و با نگاهی ویژه به مشکلات این قشر به پویایی جامعه کمک کنند.

وی با بیان اینکه قشر دانشجو در طول 33 سال گذشته همواره در صحنه حضور داشته است، افزود: باید برنامه‌ریزی اصولی برای حمایت از این قشر انجام شود.

علیمردانی با بیان اینکه نخبگان و فرهیختگان جامعه آینده‌سازان محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: توجه به جایگاه و نقش این قشر موجب ایجاد تحولات اساسی در جامعه می‌شود.

وی با تبریک روز دانشجو بر ضرورت ادامه راه شهدای دانشجو تأکید کرد و افزود:‌ برای رسیدن به سعادت واقعی باید راه شهدا ادامه یابد. 




:: برچسب‌ها: دانشجو محور مبارزه و مبدأ تحولات اساسی جامعه است ,



مطالب مرتبط با این پست
.