ناپایداری فضای کسب و کار در کشور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ناپایداری فضای کسب و کار در کشور
نوشته شده در شنبه 16 دی 1398
بازدید : 116
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد
انتقاد یک نماینده مجلس از ناپایداری فضای کسب و کار در کشور

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از عدم بهره‌گیری کامل از ظرفیت ها و پتانسیل نیروی انسانی و ناپایداری فضای کسب و کار در کشور انتقاد کرد.
محسن علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با انتقاد از عدم بهره‌گیری کامل از ظرفیت ها و پتانسیل جوانان این مرز و بوم برای انجام فعالیت های اقتصادی، اظهار داشت: سیاست های پیش بینی شده مانع از بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در نسل جوان کشور می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ثبات در قوانین و ضوابط کار و امور اجتماعی تاکید کرد و ابراز داشت: بی ثباتی در این خصوص موجب بر هم خوردن فضای کسب و کار در کشور می شود و در نهایت منجر به هدر رفتن سرمایه های انسانی خواهد شد.

وی با اشاره به ناپایداری فضای کسب و کار برای جوانان کشور، بیان داشت: فضای غیر قابل پیش بینی در بازار کار کشور، با افزایش سطح ریسک در جامعه همراه بوده و نگرانی هایی را برای نسل جوان فراهم آورده است.

علیمردانی در ادامه متذکر شد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در جامعه باید از یک منحنی نرمال و معقولی پیروی کند.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در خانه ملت اذعان داشت: بی ثباتی حاکم بر فضای کسب و کار نشات گرفته از بروز مسائل داخلی و همچنین افزایش تحریم ها و اتخاذ تدابیر ناصحیح بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت پیش بینی برنامه های طولانی مدت در خصوص قوانین کار و امور اجتماعی، اذعان داشت: بی ثباتی قوانین و ضوابط کسب و کار و اتخاذ تدابیر غیر کارشناسانه و تغییرات سریع در این قوانین در مجموع موجب به هدر رفتن پتانسیل نیروی انسانی به خصوص در نسل جوان می شود.

علیمردانی اضافه کرد: تصویب قوانین مغایر با یکدیگر در این زمینه موجب برهم خوردن فضای کسب و کار در کشور می شود به طوری که آسیب های جبران ناپذیری را متوجه جامعه می کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه سیاست های دولت بر مبنای بهره‌گیری از تمام ظرفیت نسل جوان پایه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: پیشروی در این زمینه تنها با مشکلات کاربردی همراه بوده است. 




:: برچسب‌ها: ناپایداری فضای کسب و کار در کشور ,



مطالب مرتبط با این پست
.