خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 89
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود.


 محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حماسه 9 دی روز میثاق با ولایت و مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 دی روز امتحان بصیرت و آگاهی مردم بود، افزود: حماسه 9 دی روز تجدید میثاق مردم با ولایت، ارزش‌های اسلامی و مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ثبت این روز تاریخی را در نظام جمهوری اسلامی موجب افزایش اقتدار و انسجام ملت در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: مردم مومن و ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.

وی حضور آگاهانه مردم را در خلق حماسه 9 دی بی‌بدیل و بی‌نظیر دانست و افزود: حماسه 9 دی متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و همه مردم در خلق آن مشارکت دارند.

علیمردانی با بیان اینکه حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم در 9 دی لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی 9 دی با حرکت به‌موقع و بی‌نظیر نقش خود را تحولات نظام ایفا کردند، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی بیعت مجدد با نظام اسلامی، آرمان‌های شهدا، رهبری و امام خمینی (ره) بود.




:: برچسب‌ها: خلق حماسه 9 دی دور از محاسبات دشمنان بود ,



مطالب مرتبط با این پست
.