«محسن علیمردانی» با بیان این‌که حضور مردم در روز ماندگار و تاریخ‌ساز ........
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 105
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

امام‌جمعه‌ی زنجان: حضور مردم در حماسه‌ی 9 دی‌، انقلاب و نظام را بیمه کرد
» سرویس: استان ها - زنجان
کد خبر: 91101006390
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷


امام‌جمعه‌ی زنجان با تأکید براین‌که حضور مردم در صحنه، انقلاب و نظام را بیمه کرد، گفت: امسال برای بزرگداشت 9 دی 88 توجه بیشتری شد و نیاز است پررنگ‌تر به این مساله نگاه شود تا هرگز از حافظه‌ی ملت ایران پاک نشود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی خاتمی» ظهر امروز در جلسه‌ی شورای اداری استان، با اشاره به این‌که هر اندازه زوایای مختلف نهم دی‌ماه باز می‌شود، به همان میزان بصیرت‌افزایی جامعه افزون می‌شود، اظهار کرد: مردم آگاه، فهیم، ولایت‌مدار و با بصیرت ایران در مقابله و مواجهه با فتنه 88، بسیار هوشیارانه عمل کردند.


وی، با اشاره به تدبیر حکیمانه و با درایت مقام معظم رهبری در نافرجام گذاشتن فتنه‌ی 88 افزود: این فتنه‌ی بزرگ در حقیقت نوعی تلنگر بود و مردم همیشه در صحنه‌ی ایران با حضور خود نشان دادند که همواره برای دفاع از انقلاب، نظام و ولایت، آماده هستند.


حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: در طول انقلاب، فتنه‌های متعددی را شاهد بودیم اما فتنه‌ی 88 نسبت به فتنه‌های گذشته عمیق‌تر و از ویژگی‌های پررنگ‌تری برخوردار بود.


خطیب نماز جمعه زنجان اظهار کرد: امروز نیز نباید از ترفندها، اقدامات و هجوم دشمنان انقلاب و نظام، غافل شد چون آنان مدام به فکر دسیسه‌چینی هستند و برای مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های شوم، همواره باید هوشیار و بیدار بود.

«محسن علیمردانی» با بیان این‌که حضور مردم در روز ماندگار و تاریخ‌ساز نهم دی‌ماه 88، به دشمنان نشان داد که حرکت عظیم و انقلابی مردم، ادامه راه شهدا و امام راحل بوده و آنها از این مسیر دست برنخواهند داشت، اظهار کرد: این روز قبولی مردم در آزمون بصیرت و تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و شهدا و مقام معظم رهبری بود.


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمنان در این اندیشه بودند که مردم از انقلاب و رهبری خسته شده‌اند، گفت: همین دیدگاه ضعیف سبب شد که زمین را برای بروز فتنه‌ی 88 مهیا ببینند و این در حالی است که مردم در روز نهم دی‌ماه با حضور یکپارچه‌ی خود نشان دادند که راه را گم نکرده و هرگز دست از انقلاب و رهبری برنخواهند داشت.


این مقام مسوول یادآور شد: حضور حماسی مردم در این روز بزرگ پایه‌های نظام را تثبیت و خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب تزریق کرد.


علیمردانی با بیان این‌که درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری در مواجهه با فتنه از نقاط بارز این حرکت بود، خاطر‌نشان کرد: همین حرکت قاطع رهبر معظم انقلاب سبب شد اعتقاد و علاقه‌ی مردم به یقین تبدیل شود. 




:: برچسب‌ها: حضور مردم در روز ماندگار و تاریخ‌ساز نهم دی‌ماه 88 ,



مطالب مرتبط با این پست
.