9 دی امنیت و اقتدار نظام را به اثبات رساند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 105
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
9 دی امنیت و اقتدار نظام را به اثبات رساند




خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس امنیت و اقتدار نظام را از ویژگی‌های برجسته نظام جمهوری اسلامی در 9 دی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان 9 دی را ادامه راه شهدا و امام شهدا اعلام کرد و اظهار داشت: مردم در این روز در امتحان بصیرت قبول شدند.

وی به تجدید بیعت مردم با امام و رهبری در 9 دی اشاره کرد و افزود: دشمن با توهم دوری مردم از آرمان‌های امام و انقلاب وارد فتنه 88 شده بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در 9 دی انقلاب را بیمه و موقعیت نظام را تثبیت کرد.

وی تثبیت علاقه‌مندی مردم به نظام را از دیگر نقاط برجسته 9 دی عنوان و اضافه کرد: اعتماد و اطمینان مردم به نظام در این روز به اثبات مجدد رسید.

علیمردانی توانایی غلبه بر تهدیدها را از دیگر نقاط برجسته 9 دی اعلام و تصریح کرد: نظام توانست از این پیچ به سلامت عبور کند.

وی به پیشرفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کشور در عرصه‌های مختلف علم اشاره کرد و گفت: این پیشرفت‌ها قابل تقدیر است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به وجود برخی مشکلات در سطح جامعه اشاره و ابراز امیدواری کرد، این نقاط ضعف با تلاش مسئولان کشوری به حداقل برسد. 




:: برچسب‌ها: 9 دی امنیت و اقتدار نظام را به اثبات رساند ,



مطالب مرتبط با این پست
.