کارخانه سرب و روی سلامت مردم را تهدید می کند و باید هرچه سریع تر منتقل شود.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 72
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، وجود کارخانه سرب روی در نزدیکی شهر بسیار را بسیار مضر دانست و گفت: کارخانه سرب و روی سلامت مردم را تهدید می کند و باید هرچه سریع تر منتقل شود.

محسن علیمردانی انتقال سرب و روی را دغدغه مردم و مسئولین استانی یاد کرد و گفت: با انتقال این کارخانه به نزدیکی روستای چپ چپ سلامتی شهروندان زنجانی تضمین می شود.

وی در ادامه از مشکل و درد کهنه استان زنجان گلایه می کند و می گوید: متاسفانه مسئولین استانی برای انتقال این کارخانه قول می دهند ولی از عملیاتی کردن خبری نیست و سرعت بسیار کم است.





نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ادامه می دهد دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی سلامتی مردم است و در همه شرایط سلامتی مردم اولویت کارها بوده است.

علیمردانی تاکید کرد: به خطر افتادن سلامتی مردم قابل جبران نیست چرا که ضرر مادی و اقتصادی قابل جبران است ولی با سلامتی مردم نمی توان شوخی کرد.

هرچند مدیران استانی و نمایندگان مجلس به نوبه خود حرف های امیدوارکننده در خصوص تاکید بر انتقال کارخانه سرب و روی به مکان دیگر می زنند ولی معمارنژاد مدیرعامل کارخانه مطلب دیگر را عنوان می کند که بحث انتقال را تحت الشعاع قرار می دهد. 




:: برچسب‌ها: کارخانه سرب و روی سلامت مردم را تهدید می کند و باید هرچه سریع تر منتقل شود , ,



مطالب مرتبط با این پست
.