جلوگیری از ورود بی سواد به جامعه نیازمند مشارکت همگانی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 90
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

جلوگیری از ورود بی سواد به جامعه نیازمند مشارکت همگانی است

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: جلوگیری از ورود بی سواد به جامعه نیازمند مشارکت همگانی است

محسن علیمردانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با برنامه ریزی می توان از ابتدا افراد را به حضور به موقع در مدرسه و سواد آموزی تشویق کرد.

وی یادآورشد: امروز باید سرمایه گذاری را متوجه سطوح پایین جامعه و از افزایش تعداد بی سوادان جلوگیری کرد.

علیمردانی نهضت سواد آموزی را پس از پیروزی انقلاب اسلامی از افتخارات نظام اسلامی خواند و ریشه کنی بی سوادی در جامعه را موجب افزایش سطح آگاهی ها و اطلاعات مردم عنوان کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: خانواده ها باید از ابتدا فرزندان خود را برای طی مراحل مختلف تحصیلی تشویق کنند و مانع حضور آناندر مدرسه نباشند.

وی توسعه مراکز آموزشی و دانشگاهی را از اقدامات برجسته و افتخار آمیز نظام اسلامی در سطح جهان عنوان و بر لزوم حرکت این مراکز به سوی کاربردی سازی تاکید کرد.

علیمردانی خاطر نشان کرد: دانشگاه ها باید به سمت تربیت دانشجویانی پیش بروند که توانایی مرتفع سازی بخشی از مشکلات و نیازهای کشور را داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم تحقق این موضوع را موجب نزدیکی صنعت و دانشگاه عنوان کرد و این مسیر را سرمایه گذاری هدفمند برای رسیدن به سودی پایدار و ارزشمند برشمرد.

وی تاکید کرد: جامعه دانشگاهی و علمی کشور باید تا حد امکان با بدنه صنعتی گره بخورد و پژوهش ها به سوی کاربردی شدن سوق پیدا کند.




:: برچسب‌ها: جلوگیری از ورود بی سواد به جامعه نیازمند مشارکت همگانی است ,



مطالب مرتبط با این پست
.