آمار بالای تعطیلات با اهداف توسعه‌ای کشور منافات دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 89
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
آمار بالای تعطیلات با اهداف توسعه‌ای کشور منافات دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، بالا بودن آمار تعطیلات را در کشور منافی اهداف توسعه‌ای کشور اعلام کرد. 

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بالا بودن تعطیلات در ایران اظهار داشت: این امر با اهداف توسعه‌ای کشور منافات دارد.

وی تعطیلی‌های رسمی و غیررسمی را در کشور به ضرر تولید، کار مفید و معادلات تجاری و بازرگانی اعلام و تصریح کرد:‌ مسئولان باید به دنبال راهکاری برای کم کردن تعطیلات در کشور باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کم شدن تعطیلات در کشور تاکید کرد و گفت: میزان این تعطیلات باید به تعداد کشورهای توسعه‌یافته برسد و یا کمتر از آنها باشد.

وی تاکید کرد: کم شدن تعطیلات برای جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از کم‌‌کاری‌ها برای توسعه کشور لازم است.


*خسارت‌های تعطیلات خارج از قاعده غیرقابل اغماض است

علیمردانی خسارت‌های ناشی از تعطیلات را در کشور غیرقابل اغماض عنوان کرد و گفت: برای حل این موضوع باید اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری کم کردن تعطیلات در کشور افزود: اگر لازم باشد مجلس هم باید به این امر وارد شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیر کاربردی بودن برخی اقدامات از جمله تعطیلی شهرها به هنگام بروز مشکلی مانند آلودگی هوا اضافه کرد: متاسفانه مسئولان به هنگام بروز مشکل اقدام به انجام کارهای غیر علمی می‌کنند.

وی حل مشکلات ترافیکی را از جمله راهکارهای مقابله با آلودگی‌های هوا عنوان کرد و گفت: راهکارهای مقابله با مشکلی به مانند آلودگی هوا باید علمی باشد.




:: برچسب‌ها: آمار بالای تعطیلات با اهداف توسعه‌ای کشور منافات دارد ,



مطالب مرتبط با این پست
.