ورود زودهنگام به انتخابات موجب پایین آمدن راندمان کاری می‌شود.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 99
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
ورود زودهنگام به انتخابات موجب پایین آمدن راندمان کاری می‌شود.



خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود زودتر از موعد به بحث انتخابات موجب پایین آمدن راندمان کار و فعالیت در عرصه‌های مختلف مورد نیاز کشور می‌شود. 

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه ورود زودهنگام به موضوع انتخابات موجب انحراف ذهن‌ها از کار فعالیت در کشور می‌شود، اظهار داشت: این ورود موجب بروز اختلافات در کشور هم می‌شود.

وی افزود: ورود زودتر از موعد به بحث انتخابات موجب پایین آمدن بازدهی کار و فعالیت در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف مورد نیاز کشور می‌شود.




*انتخاباتی شدن فضا موجب مشغول شدن‌ها ذهن می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی آخرین سال کاری خود را می‌گذراند، تصریح کرد: کشور نیاز به کار و فعالیت دارد و مباحث مربوط به انتخابات نباید موجبات مشغولیت ذهنی را برای مسئولان کشور فراهم کند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد پرهیز از ورود زودهنگام به انتخابات اشاره و تاکید کرد: تشخیص و تاکیدات معظم‌له بسیار به موقع انجام شده است.

علیمردانی با اشاره به وجود برخی اطلاعات در مورد ورود زودهنگام برخی‌ها به انتخابات، بر لزوم اطاعت از فرامین رهبری در اجتناب از این امر تاکید کرد.

وی دوری کردن از فضای انتخاباتی در ایامی غیر از انتخابات را به نفع کشور و نظام اعلام کرد.




:: برچسب‌ها: ورود زودهنگام به انتخابات موجب پایین آمدن راندمان کاری می‌شود , ,



مطالب مرتبط با این پست
.