دولت ایجاد اشتغال را در اولویت خود قرار دهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دولت ایجاد اشتغال را در اولویت خود قرار دهد
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 80
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

محسن علیمردانی:دولت ایجاد اشتغال را در اولویت خود قرار دهد 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اقدامات دولت در راستای ایجاد اشتغال محدود بوده لذا دولت باید اولویت خود را بر ایجاد اشتغال قرار دهد.

محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه اشتغال‌زایی در دولت دهم مطابق با وعده‌های داده شده نبوده است به باشگاه خبرنگاران،گفت:اقدامات دولت در راستای ایجاد اشتغال ، محدود بوده لذا دولت باید توجه خود را به آن معطوف داشته و اولویت خود را بر ایجاد اشتغال قرار دهد.

وی در ادامه افزود: عملکرد دولت در ارتباط با مسکن و اعطای وام خود اشتغالی نتوانسته انتظارها را مرتفع ساخته چرا که همچنان با معضل بیکاری مواجه هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت باید از بخش تولید حمایت ویژه‌ای داشته باشد، اظهار داشت: اگر چه برخی مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی با برنامه‌ریزی صحیح و حمایت و تقویت از بخش تولید و جذب سرمایه گذاران داخلی و حتی خارجی، دولت می‌توان در بهبود اوضاع اقتصادی و اشتغال‌زایی عملکرد بهتری داشته باشد.
گفتنی است؛رئیس جمهور وعده تحقق ۲/۵ ملیون شغل را تا پایان دولت دهم داده است که این وعده تاکنون محقق نشده است. 




:: برچسب‌ها: دولت ایجاد اشتغال را در اولویت خود قرار دهد ,



مطالب مرتبط با این پست
.