قطع یارانه 12 میلیون ایرانی قطعی نیست.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قطع یارانه 12 میلیون ایرانی قطعی نیست.
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 104
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان در مجلس:
قطع یارانه 12 میلیون ایرانی قطعی نیست.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث‌های مطرح شده در مورد قطع یارانه 12 میلیون ایرانی گفت: این بحث‌ها در مرحله کارشناسی بوده و هنوز قطعی نشده است.

 محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نظر برخی از نمایندگان مبنی بر قطع یارانه 12 میلیون نفر از مردم اظهار داشت: این نظر هنوز قطعی نشده است و نیاز به بحث و تبادل نظر با دیگر نمایندگان دارد.

وی با بیان اینکه تصمیمات گرفته شده در کمیسیون‌های مجلس برای عملی شدن باید مورد توافق سایر نمایندگان هم باشد، افزود: برای تصمیم‌گیری نهایی در این مورد باید نظرات سایر نمایندگان هم گرفته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث درمورد مسائل مهمی مانند حذف یارانه‌ها نیاز به بحث‌های جدی در مجلس از جمله جلسات غیر علنی دارد.

*پرداخت یارانه‌ها موجب تزریق نقدینگی به جامعه و در نتیجه افزایش تورم می‌شود*

وی به تزریق نقدینگی و در نتیجه افزایش تورم با پرداخت یارانه‌ها به جامعه اشاره کرد و گفت: برای کنترل این امور می‌توان به جای پرداخت نقدی از بسته‌های حمایتی استفاده کرد.

علیمردانی با اشاره به اینکه قشرهای متوسط و آسیب پذیر جامعه در حال حاضر تحت فشار هستند، اضافه کرد: یارانه‌ها باید به سمت دهک‌های پایین جامعه هدایت شود.

وی با بیان اینکه در پرداخت یارانه‌ها به تولید کم توجهی شده است، تصریح کرد: پرداخت حق تولید موجب کاهش بیکاری شده و به رشد اقتصادی کمک می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا مجلس اقدامی در مورد اصلاح روش پرداخت یارانه‌ها انجام خواهد داد یا نه گفت: با توجه به اینکه پایان عمر دولت است، بعید می‌دانم اتفاق جدیدی در این مورد انجام شود.




:: برچسب‌ها: قطع یارانه 12 میلیون ایرانی قطعی نیست , ,



مطالب مرتبط با این پست
.