دو خطه شدن مسیر خط آهن تهران - تبریز، زنجان را متحول می‌کند.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 129
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

علیمردانی نماینده مردم زنجان در مجلس:
دو خطه شدن مسیر خط آهن تهران - تبریز، زنجان را متحول می‌کند.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دو خطه شدن مسیر خط آهن تهران - تبریز، استان زنجان را متحول می‌کند. 

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان شمالغرب اظهار داشت: کمک به توسعه چهار استان از اهداف تشکیل این مجمع است.

وی مجمع نمایندگان شمالغرب را مرکب از نمایندگان چهار استان اردبیل، زنجان، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی اعلام کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه موجود در مورد دو خطه کردن راه‌آهن تهران - تبریز افزود: دو خطه کردن این ریل به توسعه همه استان‌های در مسیر آن کمک شایان توجهی می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری جمعی امور نتیجه بهتری در بر دارد، اضافه کرد: سود پیگیری جمعی پروژه‌ها متوجه منطقه می‌شود.

علیمردانی با اشاره به مزایای دو خطه کردن مسیر قطار تهران - تبریز تصریح کرد: کاهش تصادفات در جاده‌های استان، سودآور شدن ناوگان حمل و نقل، کاهش ترافیک و در نتیجه بهبود سلامت از نتایج دو خطه کردن این مسیر است.

وی تاکید کرد: دو خطه شدن مسیر قطار تهران - تبریز موجب متحول شدن استان زنجان می‌شود.

*انتقال کارخانه سرب و روی پیگیری می‌شود

وی پیگیری اجرای مصوبه انتقال کارخانه سرب و روی را از دیگر اولویت‌های برنامه کاری خود اعلام کرد و گفت: اجرای این مصوبه نگرانی‌ها را در حوزه سلامت مردم و همچنین زیست‌محیطی برطرف می‌کند.

*اشتغالزایی به حل سایر مشکلات کمک می‌کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اشتغال را از دغدغه‌های مردم اعلام کرد و گفت: هر چند تورم و گرانی هم موجب ناراحتی مردم شده است ولی اگر معضل اشتغال در کشور حل شود، می‌تواند به حل سایر مشکلات هم کمک کند.

وی تاکید کرد: حل مشکل اشتغال و کنترل تورم و گرانی در جامعه خدمت بزرگی به مردم محسوب می‌شود.

علیمردانی در پاسخ به سئوالی در مورد دیدار نمایندگان و مسئولان استان زنجان با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در این دیدار معضلات موجود در استان به ویژه مشکلات پروژه‌های عمرانی مطرح شد.

وی پیگیری انتقال پادگان ارتش را از جمله پروژه‌های مطرح شده در این دیدار اعلام کرد و افزود: معاون رئیس‌جمهور قول‌هایی برای حل مشکلات استان زنجان داده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری و همفکری موجود در بین نمایندگان و مسئولان استان زنجان تاکید کرد: نمایندگان به صورت جداگانه مسائل را پیگیری می‌کنند.




:: برچسب‌ها: دو خطه شدن مسیر خط آهن تهران - تبریز , زنجان را متحول می‌کند , ,



مطالب مرتبط با این پست
.