مردم نسبت به کالاهای ایرانی، بی اعتمادند.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مردم نسبت به کالاهای ایرانی، بی اعتمادند.
نوشته شده در یک شنبه 15 بهمن 1398
بازدید : 113
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 مردم نسبت به کالاهای ایرانی، بی اعتمادند

واقعیت این است که برای مردم نوعی بی اعتمادی ایجاد شده است. در کالای ایرانی، به مسائلی مثل ضمانت نامه و خدمات پس از فروش بها نمی دهند.همه ی این مسائل باعث شده است که از کالای ایرانی استقبال نشود.
 
 

به گزارش سرویس اقتصادی اول نیوز، محسن علیمردانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درمورد استقبال پایین مردم از کالاهای داخلی به خبرنگار اول نیوز 

گفت:

شاید مردم نسبت به کالاهای داخلی بی اعتماد شده اند و مهم ترین دلیلش این است که احساس کرده اند، کیفیت کالاهای خارجی نسبت به کالاهای داخلی بالاتر است و چه بسا ما بعضی از کالاهای ایرانی را نیز داریم که نسبت به کالاهای خارجی کیفیت بالاتری دارند.
وی تأکید کرد: بحث تبلیغات نیز بسیار مهم است. کالاهای خارجی را خوب تبلیغ کرده اند و خوب جاانداخته اند.از طرفی بحث فرهنگی است که مردم باید بدانند حتی اگر کالای ایرانی با کیفیت پایین بخرند به نفع کل نظام و همه ی ایرانی ها است و همه ی این مسائل نیاز به کار فرهنگی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعیت این است که برای مردم نوعی بی اعتمادی ایجاد شده است. به مسائلی مثل ضمانت نامه و خدمات پس از فروش بها داده نمی شود و این ها باعث شده است که از کالای ایرانی استقبال نشود.

وی افزود: متولیان ما به خوبی نتوانسته اند اعتماد مردم را جلب کنند.اگر بتوانیم کارخانجات را حمایت و تشویق کنیم، دیگران نیز کیفیت کالاهای خود را بالا می برند.

علیمردانی در پایان گفت: باید با مردم با صداقت برخورد کنیم و نقص هایمان را بگوییم. مردم ثابت کرده اند که کشورشان را دوست دارند و به اینگونه از مسائل حساسیت دارند و از کشورشان حمایت می کنند.



:: برچسب‌ها: مردم نسبت به کالاهای ایرانی , بی اعتمادند ,



مطالب مرتبط با این پست
.