راهپیمایی ۲۲ بهمن اشتباهات محاسبانی دشمنان انقلاب را ثابت خواهد کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 134
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده زنجان در گفت‌وگو با فارس:
راهپیمایی ۲۲ بهمن اشتباهات محاسبانی دشمنان انقلاب را ثابت خواهد کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان در مجلس با بیان اینکه دشمن تصور می‌کند فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها موجب کاهش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد شد، گفت: راهپیمایی امسال بازهم اشتباه محاسباتی دشمن را ثابت خواهد کرد. 

محسن علیمرادنی نماینده مردم زنجان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال موجب حیرت دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران خواهد شد، افزود: دشمن تصور می‌کند که فشارهای اقتصادی آنها موجب کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهد شد در حالی آنها به دلیل عدم شناخت ملت ایران، همواره دچار اشتباه محاسباتی می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرایط بین‌المللی و بیداری اسلامی موجب برگزاری پرشورتر راهپیمایی 22 بهمن خواهد شد، خاطر نشان کرد: ملت ایران در شرایط حساس بیشترین حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی داشته و این نشان دهنده هوشیاری و آگاهی ملت ایران است.

نماینده مردم زنجان با تاکید بر اینکه سال آینده سال ویژه‌ای برای ملت ایران است، خاطر نشان کرد: ملت ایران مشکلات اقتصادی و اشتباهات برخی مسئولان را پای اصل نظام و انقلاب نمی‌نویسند.

علیمردانی با تاکید بر اینکه مردم ایران می‌دانند که همه مسئولان، دلسوز انقلاب و نظام هستند، تاکید کرد: اختلاف بین‌ مسئولان قطعا مورد رضایت مردم نیست چرا که مردم پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را در اختلاف بین‌مسئولان نمی‌بینند؛ مشکلات کشور تنها با همدلی مسئولان حل شدنی است و مردم انتظاری جز این از مسئولان ندارند.

وی در پایان گفت که حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید پایانی بر اختلافات مسئولان باشد که انشاالله همینطور خواهد بود.






مطالب مرتبط با این پست
.