مقام معظم رهبری صلاح نظام را تعیین می‌کنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مقام معظم رهبری صلاح نظام را تعیین می‌کنند
نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1398
بازدید : 123
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان در مجلس:
مقام معظم رهبری صلاح نظام را تعیین می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صلاح و صرفه نظام توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود، افزود: نحوه پاسخگویی به درخواست‌های آمریکا نیاز به انجام کار کارشناسی دارد.

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان پاسخ به درخواست مسئولان آمریکایی در مورد مذاکره مستقیم با ایران را مربوط به مسئولان ارشد نظام دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری تدابیر لازم در این مورد را اندیشیده‌اند.

*مقام معظم رهبری صلاح نظام را تعیین می‌کنند

وی با بیان اینکه صلاح و صرفه نظام توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود، افزود: نحوه پاسخگویی به درخواست‌های مطرح شده نیاز به انجام کار کارشناسی خاص دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد درخواست‌های آمریکا برای گفت‌وگوی مستقیم با ایران مسئله ساده‌ای محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: هر کس نباید به خود اجازه دهد در این مورد ابراز عقیده کند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد مذاکره مستقیم از طرف مسئولان آمریکایی موضوع تازه‌ای محسوب نمی‌شود، اضافه کرد: این موضوع بسته به شرایط پررنگ یا کم‌رنگ می‌شود.

*استفاده گروهی آمریکایی‌ها

علیمردانی دلیل پررنگ شدن موضوع گفت‌وگوی مستقیم بین ایران و آمریکا را در مقطع کنونی بهره‌برداری گروهی دانست و تاکید کرد: در کل می‌توان گفت که این موضوع مسئله تازه و جدیدی محسوب نمی‌شود.

*اطاعت مردم و مسئولان از تصمیم‌گیری مقام معظم رهبری

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هر تصمیمی در مورد پیشنهاد مذاکره آمریکا بگیرند مورد تایید مردم و مسئولان نظام قرار می‌گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با پیچیده عنوان کردن موضوع گفت‌وگوی مستقیم بین ایران و آمریکا تاکید کرد: هرکس نباید در این مورد اظهارنظر کرده و یا سخنرانی کند چراکه این موضوع با مسائل سیاسی خاص خود آمیخته شده است. 






مطالب مرتبط با این پست
.