مردم با وجود همه مشکلات در کنار نظام اسلامی هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 105
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:
مردم با وجود همه مشکلات در کنار نظام اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می‌کنند که با وجود همه مشکلات در کنار نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی در جمع خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های صورت گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌افزاید، افزود: دشمن انتظار دارد با وجود همه تحریم‌های صورت گرفته، حضور مردم کمرنگ باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه و بیداری اسلامی تصریح کرد: چنین موقعیتی بر اهمیت این راهپیمایی می‌افزاید.

وی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه با اصل نظام مشکل ندارند، افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می‌کنند که با وجود همه مشکلات در کنار نظام اسلامی قرار می‌گیرند.

علیمردانی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره ادامه‌دهنده راه امام و شهدا هستند، افزود: ملت ایران هر سال باشکوهتر و قوی‌تر در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: مردم پیرو راستین اسلام و ادامه‌دهنده راه انقلاب محسوب می‌شوند. 






مطالب مرتبط با این پست
.