تجلی حضور/استان زنجان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تجلی حضور/استان زنجان
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1398
بازدید : 98
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

تجلی حضور/استان زنجان
علیمردانی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز وصف‌ناپذیر بود
عضو مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس، حضور گسترده مردم شهر زنجان را در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن وصف‌ناپذیر خواند و گفت: این حضور نشان داد که فشارهای مضاعف اقتصادی و فرهنگی دشمن، مانع دستیابی مردم ایران به قله آزادی و موفقیت نمی‌شود.
 
محسن علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، در خصوص خلق حماسه‌ای دیگر در سی و چهارمین بهار انقلاب از سوی ملت ایران، اظهار داشت: مسئولین کشور باید قدراین حضور پرشکوه ملت ایران برای حمایت ازآرمان‌های امام خمینی و شهدا در سی‌و چهارمین بهار انقلاب را بدانند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ماه، این حضور رانشان از ولایت مداری مردم ایران دانست، تصریح کرد: ملت ایران در اقصی نقاط این کشور نشان دادند که مطیع فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مردم ایران باردیگر پیامی روشن به بدخواهان نظام و انقلاب الهی خود دادند، ادامه داد: حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن باردیگر توطئه چینان ضد این نظام مردمی را مایوس کرد و نشان داد که فشارهای مضاعف اقتصادی و فرهنگی مردم ایران را از مسئولین برای رسیدن به قله آزادی و موفقیت جدا نکرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مردم در سی‌و چهارمین بهار انقلاب نشان دادند با وجود سختی‌ها هم‌چنان به اصول انقلابی خود پایبند هستند، خاطرنشان کرد: با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران نشان دادند که پیوند عمیقی با آرمان‌های انقلاب و رهبر خود دارند.




:: برچسب‌ها: 22 بهمن , زنجان , راهپیمایی , حضور , مردم , 22 بهمن , زنجان ,



مطالب مرتبط با این پست
.