کمک نقدی به مردم موجب افزایش تورم می‌شود /دهک‌های پایین جامعه نیاز به کمک بیشتری دارند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 127
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
کمک نقدی به مردم موجب افزایش تورم می‌شود /دهک‌های پایین جامعه نیاز به کمک بیشتری دارند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر تورم‌زا بودن کمک‌های نقدی به مردم گفت: تورم موجب گرانی شده و مشکلات را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: کمک نقدی به مردم موجب افزایش تورم می‌شود /دهک‌های پایین جامعه نیاز به کمک بیشتری دارند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه پرداخت هر مبلغی به مردم موجبات افزایش تورم را در جامعه فراهم می‌کند، اظهار داشت: لزومی برای پرداخت مبلغ مورد نظر به همه دهک‌های جامعه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده باید به دهک‌های پایین جامعه انجام می‌شد، افزود: قشر آسیب‌پذیر جامعه به این مبالغ نیاز مبرم دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به کسری بودجه برای پرداخت به واحدهای تولیدی و پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: باید برای ارتقای وضعیت این واحدهای تولیدی اقداماتی انجام شود.

وی بر ضرورت کمک به دهک‌های پایین جامعه تاکید کرد و گفت: بهتر بود این کمک‌ها به صورت نقدی انجام نمی‌شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری تورم‌زا بودن کمک‌های نقدی به مردم تصریح کرد: تورم موجب گرانی شده و مشکلات را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است، اضافه کرد: در مورد نحوه کمک به مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر در مجلس تصمیم‌گیری نشده است.

علیمردانی گفت: پرداخت کمک نقدی به مردم با رای کلان نمایندگان انجام نشده بلکه با حضور بخشی از آنها انجام شده است.





:: برچسب‌ها: کمک نقدی , به مردم , افزایش , تورم , جامعه ,



مطالب مرتبط با این پست
.