مکالمه ی تصویری حریم ها را می شکند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مکالمه ی تصویری حریم ها را می شکند
نوشته شده در جمعه 4 اسفند 1398
بازدید : 124
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 


مکالمه ی تصویری حریم ها را می شکند

 

 مکالمه ی تصویری بسیار سریع صورت می گیرد و دسترسی اش آسان است و به نظر می آید که حریم ها بیشتر شکسته می شود، ولی بحث اینترنت را شاید کسی دنبال نکند و هزینه اش را پرداخت نکند و می توان گفت یک مقدار ارتباط تصویری شان سخت تر است.

 
به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی اول نیوز نگرانیهایی درمورد عدم رعایت شئونات اسلامی در مکالمات تصویری اپراتور جدید تلفن همراه (رایتل) و بحث رعایت محرم و نامحرم وجود دارد و سیزده نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی جلوگیری‌ از راه‌اندازی اپراتور تلفن همراه رایتل را خواستار شدند.

محسن علیمردانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه وضعیت دنیا به گونه ای است که حل مسائل سخت شده است، به خبرنگار اول نیوز گفت: شاید زمانی بحث ماهواره، به بعضی از مکان ها محدود بود و یا موبایل دست تعداد محدودی از افراد بود ولی الان وضعیت فرق کرده است و ما آینده را نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه مسئله ای پیش می آید.



وی ادامه داد: کشور ما، با کشورهای دیگر از لحاظ فرهنگی و دینی متفاوت است و این مسئله بحث سلیقه ای نیست و سیاست های نظام باید همیشه بر اساس اسلام باشد و نگاهمان به مراجع باشد. لذا در این مسئله نیز به نظر می آید که نگاه علما و مراجع باید اولویت سیاست گذاران باشد و این مسئله بسیار مهم است.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه اینترنت، محدودیتش بیشتر است ولی تماس تصویری محدودیت ندارد، افزود: مکالمه ی تصویری بسیار سریع صورت می گیرد و دسترسی اش آسان است و به نظر می آید که حریم ها بیشتر شکسته می شود، ولی بحث اینترنت را شاید کسی دنبال نکنند و هزینه اش را پرداخت نکند و می توان گفت یک مقدار ارتباط تصویری شان سخت تر است.


علیمردانی در پایان بیان کرد: من فکر می کنم، این سیم کارتها این دسترسی ها را بسیار آسان تر و در دسترس تر می کند و به نظر من باتوجه به مشکلات فرهنگی که می تواند ایجاد کند ما باید توجه کنیم و ببینیم که می توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم یا خیر.




:: برچسب‌ها: مکالمه , تصویری , حریم ,



مطالب مرتبط با این پست
.