مسئولان اطاعت از رهبری را در عمل ثابت کنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مسئولان اطاعت از رهبری را در عمل ثابت کنند
نوشته شده در جمعه 4 اسفند 1391
بازدید : 127
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
مسئولان اطاعت از رهبری را در عمل ثابت کنند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اقدام عملی مسئولان را در قبال بیانات مقام معظم رهبری خواستار شد و گفت: مسئولان اطاعت از فرامین رهبری را به جای حرف زدن، باید در عمل ثابت کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان اطاعت از رهبری را در عمل ثابت کنند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بیانات روز شنبه مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهار داشت: این بیانات آنقدر واضح، زیبا، رسا و عمیق بود که نیازی به هیچ توضیح و تفسیری ندارد.

وی با روشن و واضح توصیف کردن صحبت‌های معظم‌ له افزود: ایشان تمام ابعاد و زاویه‌ها را باز کرده و در واقع صحبت‌هایشان نیازی به تحلیل ندارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایتمندی از بیانات شیوای مقام معظم رهبری در مورد حوادث چند وقت اخیر کشور ابراز امیدواری کرد، این بیانات برای مسئولان کشور فصل‌الخطاب باشد.

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان رده بالای کشوری بوده است، ادامه داد: به نظر می‌رسد این بیانات موجبات ایجاد آرامش در سطح جامعه و بین مسئولان را فراهم کند.

علیمردانی ابراز امیدواری کرد: آمار بداخلاقی‌ها و بی‌تدبیری‌های موجود در جامعه پس از سخنرانی واضح و روش مقام معظم رهبری کاهش یابد.

*توسعه کشور نیازمند آرامش است

وی آرامش، وحدت و انسجام را نیاز امروز جامعه ایران دانست و تاکید کرد: توسعه کشور نیازمند وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیکاری، تورم و گرانی را از مشکلات جدی جامعه ایران اعلام کرد و گفت: مسئولان باید به رفع این معضلات، که در واقع مشکلات مردم است باشند.

وی اقدام عملی مسئولان را در قبال بیانات مقام معظم رهبری خواستار شد و افزود: مسئولان اطاعت از فرامین رهبری را به جای حرف زدن، باید در عمل ثابت کنند.

 




:: برچسب‌ها: مسئولان , اطاعت , رهبری ,



مطالب مرتبط با این پست
.