دیدار نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 118
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

دیدار نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان  

نجشنبه, 29 تیر 1391

دکتر محسن علیمردانی نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با  مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان مرکز با اشاره به رویکرد فرهنگی و توجه ویژه نظام به فرهنگ و هنر گفت: صدا و سیما از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ابزار فرهنگ سازی و مدیریت افکار عمومی به شمار می آید.

آقای صفری افزود: رسانه‌ می‌تواند با تولیدات مناسب در این زمینه به بالابردن فرهنگ كار و تلاش در استان همت گمارد.

دیدار نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان

وی با اشاره به  ظرفیتها و توانایی های بالای  شبکه استانی اشراق در زمینه تولید آثار فاخر، یادآور شد: در صورت تعامل بیشتر مسئولین به ویژه مجمع نمایندگان، شاهد رشد و رونق تولیدات فرهنگی استان و حضور پررنگ تر در شبکه های ملی خواهیم بود.

در این دیدار نماینده مردم زنجان و طارم در خصوص رویکردهای فرهنگی گفت: قطعاً یکی از مهم ترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداختن به مقولات فرهنگی جامعه است.

دکتر علیمردانی افزود: نماینده ای که با مردم ارتباط دارد و در یک جامعه اسلامی و آرمانی زندگی می کند باید نسبت به موانع عرصه های فرهنگی پاسخگو و حساس باشد .

وی ضمن تاکید بر مسئولیت مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مقولات فرهنگی اظهار داشت: مردم هم باید با نمایندگان در تعامل باشند تا این دو در کنار هم، یک مجموعه فعال را تشکیل دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم بر نقش صدا و سیما به عنوان دستگاه فرهنگی در تقویت و ترویج مسائل فرهنگی تاکید کرد و آن را خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی دانست.




:: برچسب‌ها: دیدار , محسن , علیمردانی , مدیرکل , صدا , سیما , محسن , علیمردانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.