سخنان رهبری اقدامی پیشگیرانه در مقابل توطئه چینی دشمنان بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 100
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

سخنان رهبری اقدامی پیشگیرانه در مقابل توطئه چینی دشمنان بود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اقدامی پیشگیرانه در مقابل توطئه چینی دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده بود.

محسن علیمردانی ، افزود: انتخابات در نظام اسلامی همواره آزاد و به دموكراتیك ترین شكل خود برگزار شده است.

وی یادآورشد: از هم اكنون نباید با سر دادن شعار برگزاری انتخابات آزاد، زمینه فتنه سازی و سود جویی را برای دشمنان فراهم كرد.

علیمردانی اظهار كرد: مسئولان باید در رفتار و اقدامات خود نهایت دقت را به كار گیرند و از تفرقه و اختلاف به شدت خودداری كنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، وحدت را رمز برگزاري انتخابات پر شور و با شكوه همچون گذشته در دوره های آتی خواند و بر لزوم حفظ و گسترش آن تاكید كرد.

وی خاطر نشان كرد: همانگونه كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرموده اند، افرادی باید در صحنه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند كه در خود توانایی بر عهده گرفتن چنین مسئوولیت سنگینی را مشاهده می كنند.

علیمردانی افزود: آن دسته از افرادی كه می پندارند انتخابات آزادی در نظام اسلامی وجود نداشته است، دیدگاه غلطی دارند و باید متوجه باشند كه استقبال بی نظیر مردم در هر دوره نشانه ای برجسته از برگزاری آزاد و قانونی این همه پرسی است.(ايرنا)

 




:: برچسب‌ها: سخنان , رهبر , محسن , علیمردانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.