رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان معرفی شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان معرفی شد
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1398
بازدید : 144
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
   
  باحضور دکتر محسن علیمردانی و جمعی از مسئولان/  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان معرفی شد

 

  خبرگزاری آنا: رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با حضور جمعی از مسوولان در این واحد دانشگاهی معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان معرفی شد

 

به گزارش خبرنگار آنا، جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ، فیروز احمدی معاون سیاسی استانداری زنجان ، سردار محمد اسماعیلی و محسن علیمردانی نمایندگان زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، خانمحمدی نماینده ابهر و خرمدره ،حجت الاسلام موسوی نماینده خدابنده ، فرامرز فتح نژاد رئیس و  شهریار حسن زاده دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی ، حجت الاسلام عنایت الله شامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان زنجان ، روسا و مدیران کل سازمانها و ادارات استان زنجان در محل سالن علامه طباطبائی واحد زنجان برگزار شد .
در این جلسه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان زنجان به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از خدمات اصغر پرتوی با اشاره به خدمات صادقانه وی تقدیر و برای فیروزفر آرزوی توفیق کرد .
وی با اشاره به انتصاب فیروزفر به عنوان رئیس واحد زنجان گفت : وی فردی مخلص ، بسیجی ، تحصیلکرده ، از خانواده ای ایثارگر و معتقد به ارزشهای اسلامی و مذهبی است.
فتح نژاد رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به تغییرات و تحولات در عرصه مدیریتی گفت : تغییر و تحولات الزاما جنبه منفی ندارد بلکه زمینه ای برای گردش و چرخش نخبگان در جامعه است، خدمات گذشتگان قابل تقدیر و فرصتی برای نیروهای جوان در جامعه فراهم می شود .
در ادامه جلسه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به بیان عملکرد و برنامه های خود پرداختند .
در پایان حسن زاده دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی با قرائت احکام فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، از خدمات اصغر پرتوی تقدیر و علیرضا فیروزفر را به عنوان رئیس واحد زنجان معرفی کرد .

 

علیرضا فیروز فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دارای مدرک کارشناسی عمران از دانشگاه زنجان، کارشناسی ارشد عمران- خاک وپی از دانشگاه گیلان و دکترای عمران از دانشگاه کینگستون لندن - انگلستان بوده  و سوابق اجرایی متعدد همچون ریاست دانشکدۀ فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان  ، ریاست هیئت کشتی استان زنجان و معاونت عمرانی حسینیه اعظم زنجان و دارای 22 مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده در مجلات معتبر ملی و بین المللی است .

 




:: برچسب‌ها: دانشگاه , زنجان , آزاد , رئیس , محسن , علیمردانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.