بدترین فساد در جامعه رواج فقر است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بدترین فساد در جامعه رواج فقر است
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 172
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
بدترین فساد در جامعه رواج فقر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بدترین فساد در جامعه رواج فقر است.

خبرگزاری فارس: بدترین فساد در جامعه رواج فقر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در همایش شوراهای حل اختلاف استان زنجان، اظهار کرد: متاسفانه امروز وضعیت عدالت در جهان اسف‌بار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واژه عدالت در جوامع تکراری شده است، افزود: در جهان افرادی وجود دارند که به اندازه تولید ناخالص بسیاری از کشورها درآمد و ثروت دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره هزینه گزاف برای لوازم آرایشی در کشور آمریکا اضافه کرد: سالانه 8 میلیارد دلار در این کشور برای لوازم آرایشی هزینه می‌شود، که این امر تاسف بار است.

وی همچنین با اشاره به هزینه 19 میلیارد دلاری به صورت سالانه برای حیوانات خانگی افزود: این امر نشان‌دهنده این است که عدالتی در زمینه هزینه در این کشور وجود ندارد.

علیمردانی در ادامه با اشاره به برخی از آیات قرآنی نازل شده در زمینه ایجاد صلح و سازش در جامعه افزود: در اسلام آمده است که نسبت به دشمنان نیز باید عدالت داشته و نباید از عدل و انصاف خارج شد.

وی در ادامه با تاکید بر فعالیت بیش از پیش شوراهای حل اختلاف افزود: اگر خواهان ایجاد صلح و عدالت در جامعه هستیم باید به فعالیت شوراهای حل اختلاف توجه بیشتری شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های قضایی نسبت به وضعیت کشوری بالا است، افزود: پرونده‌های قضایی ایران در مقابل کشوری همچون چین که دارای بیش از یک میلیارد نفر جمعیت است، بسیار زیاد است.

وی خاطر نشان کرد: باید به دنبال حل مسائل به صورت جدی بوده و بسیاری از مسائل قابل حل را در بین خودمان حل کنیم.

علیمردانی در ادامه با اشاره به اینکه بدترین فساد در جامعه فقر است، اضافه کرد: باید از شکاف بین غنی و نیازمند جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: ایجاد فقر در جامعه موجب از بین رفتن فرصت سرمایه‌گذاری می‌شود، لذا باید در این زمینه دقت لازم به عمل آید.

 




:: برچسب‌ها: بدترین فساد در جامعه رواج فقر است ,



مطالب مرتبط با این پست
.