ورزش استان زنجان نسبت به ورزش استان‌های دیگر رتبه قابل قبولی دارد.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 245
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 

محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: ورزش استان زنجان نسبت به ورزش استان‌های دیگر رتبه قابل قبولی دارد.

محسن علیمردانی افزود: باید توجه داشته باشیم در کنار موفقیت‌ها نباید از ضعف‌های موجود در هر قسمت چشم‌پوشی کنیم و دچار روزمرگی نشویم چرا که استان با توجه پتانسیل‌های موجود و با توجه به استعدادهای موجود در ورزش‌های انفرادی باید به بخش ورزش‌های گروهی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد و باید در جهت بهبود وضعیت این تیم‌ها سیاست‌گذاری‌های مناسبی در جهت بهبود این مشکلات در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم مدیران و روسا الگو بودن آن‌ها برای جوانان است، یادآور شد: جامعه اسلامی کنونی نیاز بسیاری در امر الگوپذیری دارد، چرا که هنوز نتوانستیم به سمتی حرکت کنیم که حداقل خودمان از خود راضی باشیم و باید توجه داشت که هنوز از 33 سال بعد از انقلاب آزمون و خطاهای زیادی کرده‌ایم و برای رفع این موانع باید همه باهم متحد باشیم.

 




:: برچسب‌ها: ورزش استان زنجان نسبت به ورزش استان‌های دیگر رتبه قابل قبولی دارد , ,



مطالب مرتبط با این پست
.