پیام روز قدس، استمرار حمایت از مقاومت است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پیام روز قدس، استمرار حمایت از مقاومت است
نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391
بازدید : 163
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 

پیام روز قدس، استمرار حمایت از مقاومت است

تهران - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را تزریق روحیه امید به مقاومت دانست و گفت: پیام این روز، استمرار حمایت از مقاومت است.

ˈ

محسن علیمردانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا اهمیت روز قدس امسال را برای کشورهایی که در جبهه مبارزه با صهیونیسم هستند بیشتر دانست و افزود: حضور مردم باعث پایداری و مصمم شدن مقاومت می شود.

وی روز قدس را روز اعلام حمایت مسلمانان جهان از مقاومت و مردم ستم دیده فلسطین توصیف کرد و افزود: در این روز زخم های ستم دیدگان التیام یافته و مبارزین و حامیان مقاومت روحیه مضاعفی به دست می آورند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، روز قدس را یکی از مبانی بیداری اسلامی خواند و ادامه داد: در این روز کشورهای مسلمان مواضع رسمی شان را در قبال رژیم صهیونیستی اعلام می کنند و هیمنه این رژیم شکسته می شود.

وی با بیان این که حضور مردم مسلمان سراسر جهان در این راهپیمایی، رسانه های وابسته به استکبار را نیز با مشکل مواجه می کند، گفت: رسانه های وابسته بر خلاف سیطره خود، توان غلبه بر جو خبری کشورهای مسلمان و حمایت آن ها از مقاومت را ندارند و نمی توانند این حضور را وارونه جلوه دهند.

علیمردانی اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام راحل(ره) را یکی از تصمیم های مهم ایشان دانست و اضافه کرد: این روز، روحیه امید، انسجام ملی و وحدت در بین مردم کشورمان را نیز به ارمغان می آورد.

وی اظهار کرد: علاوه بر همبستگی ملی، اتحاد با سایر مسلمانان نیز دستاورد دیگر این روز است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس گرامی داشته می شود.

روز قدس در سال جاری بیست و هشتم رمضان مصادف با بیست و هفتم مردادماه است.




:: برچسب‌ها: پیام روز قدس , استمرار حمایت از مقاومت است ,



مطالب مرتبط با این پست
.