مقابله عقلانی با حرکت‌های ضد اسلامی ضروری است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مقابله عقلانی با حرکت‌های ضد اسلامی ضروری است
نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391
بازدید : 149
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
مقابله عقلانی با حرکت‌های ضد اسلامی ضروری است.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: مقابله عقلانی و جدی با حرکت‌های ضد اسلامی از جمله توهین به مقدسات ضروری است.

خبرگزاری فارس: مقابله عقلانی با حرکت‌های ضد اسلامی ضروری است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کشورهای استکباری برای رسیدن به اهداف شیطانی خود همواره برای مسلمانان مزاحمت ایجاد کرده و اقدامات ددمنشانه‌ای از جمله توهین به مقدسات را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی همواره هتک حرمت به مقدسات مسلمانان محسوب شده و قلوب مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند، افزود: مقابله عقلانی و جدی با این گونه حرکت‌ها ضروری است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به اینکه چنین اقداماتی همواره از سوی دشمنان اسلام در طول تاریخ تکرار شده است، افزود: این پایان کار نیست و دشمن برای مقابله با نظام اسلامی همواره دست به چنین اقداماتی می‌زند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل چنین اقداماتی مسلمانان هوشمندانه عمل کنند، خاطرنشان کرد: باید به چنین اقداماتی با شیوه‌های درست و کارشناسی شده پاسخ محکم و دندان‌شکنی داد.

علیمردانی با اشاره به اینکه دین مقدس اسلام هیچ‌گاه مقابله به مثل را جایز نمی‌داند، افزود: مسلمانان با عقلانیت و با تدبیر سران نظام از جمله مقام معظم رهبری در برابر این توطئه‌ها پاسخ‌های مناسبی ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه واکنش‌های تند و نسنجیده در این زمینه کارساز نیست، افزود: باید صریحا این اقدام محکوم شده و نظام جمهوری اسلامی به عنوان طلایه‌دار اسلام چنین اقداماتی را محکوم کند.

 




:: برچسب‌ها: مقابله عقلانی با حرکت‌های ضد اسلامی ضروری است ,



مطالب مرتبط با این پست
.