آمار ارائه شده در زمینه اشتغال بحث‌برانگیز است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 129
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
تاثیر تصمیمات سیاسی در تصمیمات اقتصادی به حداقل برسد
علیمردانی: آمار ارائه شده در زمینه اشتغال بحث‌برانگیز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار ارائه شده در زمینه اشتغال همیشه زیر سوال بوده و بحث‌برانگیز است.

خبرگزاری فارس: علیمردانی: آمار ارائه شده در زمینه اشتغال بحث‌برانگیز است


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با صنعت‌گران استان اظهار داشت: به آمار ارائه شده در زمینه اشتغال استان زنجان اعتراض داریم.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان از نظر معادن بسیار غنی است، خاطرنشان کرد: مزیت‌های موجود در استان قابل چشم‌پوشی نیست و توجه مسئولان به این مزیت‌ها و قابلیت‌ها باید ویژه باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخه اقتصاد استان زنجان وابسته به صنعت و معدن است، تصریح کرد: باید برای توسعه این صنعت‌ها به نیروی علمی توجه داشته و از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در زمینه بهبود فضای کسب و کار در کشور به بخش خصوصی توجه ویژه داشت، اضافه کرد: سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران باید همواره مورد تکریم مسئولان باشند.

علیمردانی با اشاره به اینکه تاثیر تصمیمات سیاسی در تصمیمات اقتصادی باید حداقل باشد، ادامه داد: به منظور توسعه صنعت در کشور باید از تغییر قوانین پیشگیری کرد.

 

* باید وضعیت اقتصادی کشور برای سرمایه‌گذار قابل پیش‌بینی باشد

وی با اشاره به اینکه باید وضعیت اقتصادی کشور برای سرمایه‌گذار قابل پیش‌بینی باشد، یادآور شد: سرمایه‌گذاران بخش صنعت و معدن به حمایت‌های بخش دولتی و تسهیلات بانکی نیاز دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی و معدنی نباید یک نگاه تجاری باشد، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید به دید حمایتی به سرمایه‌گذاران نگاه کنند.

وی با توجه به وجود معادن آهن در استان زنجان سرمایه‌گذاری در بخش ذوب آهن را خواستار شد و افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش راه مناسبی برای کم شدن خام‌فروشی مواد معدنی است.

علیمردانی اظهار داشت: صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر استان‌ها و کشورهای مختلف نیز مورد توجه قرار گیرد.





:: برچسب‌ها: آمار ارائه شده در زمینه اشتغال بحث‌برانگیز است ,



مطالب مرتبط با این پست
.